Flex Manager

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Call center manager/ Manager verkoop binnendienst

Call center manager/ Manager verkoop binnendienst

Werkervaring interimmanager

2004 (apr) – heden Callcenter manager
Taken: Werving en selectie, coaching en begeleiding, training, personeelszaken en planning. Headcount: 50 + 1 teamleider

2003 (jan) – 2004 (apr) Callcenter manager
Taken: Projectmanagement waarbij het begeleiden van verschillende belprojecten, schrijven van scripten, schrijven en geven van trainingen. Begeleiden dagelijkse gang van zaken. Headcount: 8 inbound, 110 outbound.

2002 (mei) – 2002 (okt) Callcenter Manager
Taken: Werving en selectie, trainen, coachen, begeleiden. Headcount: outbound 60
Einde: faillisement

2000 (okt) – 2002 (april)Intercedente
Taken: Werving en selectie, verkoopgesprekken, functioneringsgesprekken, arbo
Einde: Verhuizen

1999 (mei) – 2000 (sept) Sales Consultant
Taken: Verkoop en acquisitie, presentaties geven,
face – to – face verkoopgesprekken
Einde: Andere baan


Opleiding interimmanager

2004 - 2007 Post-hbo bedrijfskunde, Samenwerkende Leergangen Bedrijfskunde, Amsterdam
1993 – 1998 Doctoraal Psychologie, Rijksuniversiteit Leiden
Afstudeerrichting: Ontwikkelingspsychologie
Stage: Behandelcoördinator medisch kleuterdagverblijf
Afstudeeronderzoek: Getraind en afgeleid keuzegedrag bij kinderen
1987 – 1993 Atheneum, Nassau Scholengemeenschap Breda en Zandevelt College ’s Gravenzande


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Enthousiast, ambitieus, leergierig, flexibel

Talenkennis interimmanager

Engels, Nederlands (moedertaal)

 beschikbaar?

Interim managers zoeken: