Flex Manager

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Officemanager

Officemanager

Werkervaring interimmanager

2002-2007
Functie: Officemanager/ directiesecretaresse
Werkzaamheden: verantwoordelijk voor het Officemanagement, gastvrouw voor de relaties van de directie, elektronisch agendabeheer, postbehandeling, telefoon en fax, informatie- en contractbeheer, afhandelen van correspondentie en verslagen van werkoverleg, opzetten van secretariaat- en personeelshandboek, klachtenbehandeling in samenwerking met de Compliance manager, gebouwenbeheer, beheer kantoormateriaal, reserveringen van vergaderzalen en reisboekingen, organiseren van evenementen o.a. personeelsuitjes, jubilea, kerstfeest & meetings, onderhouden van
Intranet, beheren personeelsdossiers, Ziekteverzuim en vakantie uren bijhouden, Werving & Selectie, coördineren Pre-employment screening, coördineren van beoordeling- en evaluatiegesprekken en administratie rondom opleidingen, vertrouwenspersoon, begeleiden van medewerkers en stagiaires.

2001-2002
Functie: Projectmedewerker
Werkzaamheden: verzorgen van kwartaalrapportages van de servicekosten, opstellen van de afrekening servicekosten, bespreken hiervan met de accountmanager en technisch manager, bespreken van de afrekening met de bewonerscommissie i.o. van de accountmanager, het opmaken van een individuele afrekening en het verzenden aan de huurder, opstellen en bespreken van de begroting van de servicekosten intern en extern, muteren van gegevens in het onroerend goed systeem, opvragen van indexcijfers en het aanzeggen van indexverhogingen, opstarten van de huurfacturatie.

1995-2001
Functie: Allround medewerker, Juridischemedewerker
Werkzaamheden: alle baliewerkzaamheden zowel front als backoffice werkzaamheden, inwerken van nieuwe medewerkers, scherp controle op valse valuta's, cheques, creditkaarten en legitimatie.

1993-1994
Functie: Officemanager
Werkzaamheden: gastvrouw voor de relaties van de directieleden, het invoeren van inkoop en verkoop administratie, factureren van verkoopfacturen, boeken en coderen van inkoop en verkoop facturen, boeken van betalingen via giro en bankafschriften, salarisadministratie, urenadministratie, personeelsadministratie, contact met deurwaarders, verslagen uittypen van vergaderingen, postbehandeling, invallen op de receptie, bestellen van kantoorartikelen

1985-1993
diverse opdrachtgevers op uitzendbasis
Functie: diverse secretariële functies,
Werkzaamheden: alle voorkomende secretariële werkzaamheden.





Opleiding interimmanager

MEAO Bedrijfsadministratie (1985-1987)
KMBO-Bedrijfsadministratie (1982-1984)
LEAO (1980-1982)
Economisch Toeristisch Administratief Onderwijs (1978-1980)
MAVO, 1976-1978)


Talenkennis interimmanager

Nederlands: goed in woord en geschrift
Engels: goed in woord en geschrift
Spaans: redelijk in woord en geschrift



Overig

Balieopleiding via GWK (GWK, 1997)
Belastingrecht (1997)
Training Fraudebeleid (GWK,1997)
Western Union(GWK, 1997)
Commerciële training (GWK, 1998)
Excel Basis (Horizon, 2000)
Excel Gevorderd(Horizon,2000)
Moneygram (GWK, 2001)
Overvaltraining (Thomas Cook Nederland, 2001)
Basistraining Personnel Manager(P&A Software Solutions, 2003)
Time Management(Horizon, (2003)
Klantgerichtheidtraining (2005)
Correct Nederlands (SMI, 2006)
Workshop Spelen met spellen (Schroevers Training en Advies, 2006)
Officemanagement (HBO Niveau,SMI, 2006)
E-Learning Gedragscode (AEGON The Legal Knowledge Company, 2006)


 beschikbaar?

Interim managers zoeken: