Flex Manager

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

financial professional

financial professional

Werkervaring interimmanager

Beroep : Senior adviseur
Periode Augustus tot/met oktober 2009
Werkgever Conclusion
Omschrijving Ik heb een model ontworpen om de investering voor de nieuwbouw(lokatie Utrecht) te beoordelen.
Het model is gebasserd op de begroting voor 2009 van het bestaande gebouw. Middels gesprekken met de betrokken managers maak ik het model(begroting) voor 2011 In de gesprekken probeer ik de uitkomsten te sturen, zodat duidelijk wordt of de nieuwbouw te realiseren is.

Beroep : Senior administrateur
Periode Februari 2009 tot/met juli 2009
Werkgever Conclusion
Omschrijving Ik heb een drie-tal financiele projecten uitgevoerd. Als eerste het opzetten en implementeren van de administratie mbt de verpakkingsbelasting, het tweede de opzet en implementatie van een debiteurenbewakingprocedure, en het derde het opzetten en bijhouden van een model voor de registratie van betalingen en ontvangsten per week(cashflowmodel). Bij alle drie heb ik de huidige werkwijze beschreven, een voorstel om het beter te gaan doen voorgesteld, en een tijdspad opgesteld waarin van de huidige naar de nieuwe werkwijze gegaan kon worden. Voor zowel de verpakkingsbelasting als de debiteurenbewaking ben ik met de implementatie begonnen. Alledrie de projecten worden op korte termijn overgedragen aan het hoofd administratie voor verder afhandeling.

Beroep : Senior medewerker Planning & Control Buro Jeugdzorg Utrecht
Periode mei 2008 tot/met januari 2009
Werkgever Conclusion
Omschrijving De opdracht was het verzorgen van de interne rapportage. De rapportage bestaat uit financiele en niet-financiele overzichten(aantal produkten, aantal medewerkers). Ik heb een quick scan gedaan, om de problemen bij de vervaardiging van de rapportage’s in beeld te brengen. De financiele overzichten werden in Excel opgesteld, middels gegevens, welke uit Exact Globe 2003 werden gehaald. De produktgegevens werden mbv sql statements uit de oracledatabase gehaald, en de personeelsgegevens uit de Beaufortdatabase. Van beiden gegevensbestanden werden middels Excel overzichten vervaardigd. Ik ben begonnenmet analyses van de gegevens uit de overzichten op te stellen, en vragen aan de budgethouders te formuleren. Ik heb procesbeschrijvingen voor de vervaardiging en analyses van de gegevens opgezet.

Beroep : Hoofd administratie ai
Periode Dec 2007 tot/met april 2008
Werkgever Conclusion
Omschrijving De opdracht was het vervangen van het hoofd administratie van Viva Zorg Groep in Velsen Noord. Hierbij ging het om het dagelijkse aansturen van de medewerkers van de financiele en salarisadministratie(12 medewerkers), het opleveren van de saldibalans 2008 en het opstellen van de jaarrekening conform het document Model Jaarrekening voor AWBZ instellingen.totaal 6 ondernemingen) en de herinrichting van de processen van de salarisadministratie.
Ik heb deelgenomen aan de wekelijkse overleggen van de afdelingshoofden.(P&C, Zorgadministratie , Applicatiebeheer en Financiele administratie).


Beroep : manager ai. Stichting Beheer Bewonersgelden SizaDorpGroep.
Periode augustus 2006 tot dec 2007
Werkgever de Blauw Finance
Omschrijving De opdracht was de clientenadministratie op orde te brengen, de achterstanden in de administratie weg te werken, en de administratieve organisatie opnieuw op te zetten.
Ik heb hiervoor een plan van aanpak geschreven, waarin ik de aangetroffen stituatie beschreven heb en een voorstel voor de oplossingen van de genoemde problemen heb gedaan. Ik heb het Plan van Aanpak voor het bestuur gepresenteerd.
Ik heb het Plan van Aanpak grotendeels geimplenteerd, waardoor de administratie weer uptodate was en er werkbare procesbeschrijvingen zijn.

Beroep Hoofd administratie ai.
Periode : Feb.t/m mei 2006
Werkgever : de Blauw Finance
Omschrijving : Als interim begeleidde ik de implementie van Exact Globe 2003(boekhouding) en heb ik een administratieve organisatie opgezet voor de gefuseerde zorginstelling Vilente in Ede. De afdeling bestaat uit 9 partime medewerkers. Ik stelde de werk processen op, en legde de procedure\'s vast. Er werken 1400 medewerkers en er zijn 12 locaties, waar zowel intra als extramurale zorg wordt verzorgd.


Beroep : Manager overheidsinstelling ai(kwartiermaker).
Periode : Jan t/m juli 2005.
Werkgever : Topstart
Omschrijving : Als interim begeleidde ik de samenvoeging van de diverse ondersteunende afdelingen van de Brandweer Nijmegen tot een afdeling. Hierbij waren 20 medewerkers betrokken. Ik heb een plan van aanpak opgesteld, en ben op basis van dit plan met de samenvoeging gestart. Daarnaast heb ik diverse voorlichtingsbijeenkomsten gehouden voor de betrokken en andere medewerkers van de brandweer.


Beroep : Controller
Periode : Sep.2001 jan.2005
Werkgever : Centraal Orgaan Opvang Asielzo
Omschrijving : Aansturing van 25 medewerkers
Beheer administratieve organisatie
Financieel beheer
Beheer ICT middelen
Advisering bij bedrijfeconomische en financiele processen
Verantwoordelijk voor de jaarrekening


Beroep : Businessunitcontroller
Periode : April 2000 augustus 2001
Werkgever : Howden Ventilatoren
Omschrijving : Aansturing van 10 medewerkers
Beheer administratieve organisatie
Beheer ICT middelen, oa. Baan ERP pakket
Opstellen begroting
Opstellen maandelijkse verantwoordingsrapportage aan de engelse holding
Opstellen maandelijkse sturingsrapportage en bespreken met MT




Beroep : bedrijfscontroller
Periode : Nov.1995 maart 2000
Werkgever : GAK
Omschrijving : Aansturen 15 medewerkers
Beheer administratieve organisatie
Beheer Planning en Controlcyclus
Verzorgen maandelijkse rapportage\'s
Begeleiden reorganisatie administratie(1995/96)


Beroep : Controller
Periode : 1990 nov.1995
Werkgever : Baukje Bakprodukten
Omschrijving : Aansturen van 5 medewerkers
Beheer administratieve organisatie
Verzorgen van de maandelijkse rapportage\'s
Beheer ICT middelen, oa. Exact software
Beheer liquiditeieten


Beroep : Hoofd administratie
Periode : 1985 1990
Werkgever : Muller Transporten bv
Omschrijving : Aansturen van 10 medewerkers
Beheer administratieve organisatie
Beheer ICT middelen
Beheer liquiditeiten
Aangifte loon en omzetbelasting


Opleiding interimmanager

Periode Opleiding Diploma
2008 2009 belastingconsulent (kort hbo) studerend
2002 2003 management controller (hbo) ja
1979 1982 spd bedrijfsadministratie (hbo) ja
1972 1973 havo bovenbouw ja



Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

resultaatgericht, stressbestendig

Talenkennis interimmanager

Nederlands goed engels voldoende

Overig

Ik heb ruim 10 jaar ervaring als manager Finance & Control binnen zowel profit als non-profit organisaties.
IIk ben op zoek naar uitdagend werk, waarin ik mijn kennis en ervaring kan delen met anderen binnen een organisatie. Ik wil investeren in samenwerking, en vind het belangrijk samen doelen te stellen en te realiseren. Ik heb een goed analytisch vermogen, en kan goed onder druk werken. Ik heb een coachende stijl van leidinggeven.

I


 beschikbaar?

Interim managers zoeken: