Flex Manager

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Consultant

Consultant

Werkervaring interimmanager

2008: Oprichter en eigenaar, projectmanagement en arboadvies.
o.a. Ontwikkelen en maken van een online Arbocatalogus voor de brancheorganisatie van de Partikuliere Kaaspakhuisbedrijven.
Observatieonderzoek naar Website usablilty voor FNV
Interim accountmanager en consultant Helder Advies B.V.

2007-2008: Sabatical, o.a. reis met gezin door Indonesie

2004-2007: Teammanager & accountmanager
KLM Health Services (KHS), Schiphol
Hiërarchische en functionele aansturing van een team met 12 tot 15 artsen, verpleegkundigen, psychologen, veiligheidskundigen, arbeidshygiënisten, ergonomen en arbeid en organisatie adviseurs.
Accountmanager voor KLM Division Ground Services (o.a. bagageafhandeling en vliegtuig belading) en Commercial Organization. In deze rol was ik verantwoordelijk voor maken en nakomen van de jaarlijkse afspraken in de Service Level Agreements. Tevens leverde ik de periodieke managementrapportages.
De fysieke zwaarte van het werk bij een groot deel van de medewerkers van KLM Ground Services, de groeiende groep ouderen, het hoge verzuim op een aantal afdelingen en het grote aantal medewerkers met beperkingen betekent dat het aantal medewerkers dat inzetbaar is voor het primaire proces onder druk komt te staan.

Om de inzetbaarheid van medewerkers te waarborgen waren de speerpunten in de SLA’s:
1. Verzuimbeheersing (advies verzuimbeleid en leeftijdsbeleid)
2. Proactieve interventies ter voorkoming van klachten aan houding en bewegingsapparaat waaronder het bevorderen van een gezonde werktechniek en life style
3. Advisering op het gebied van vermindering arbeidsbelasting
4. Monitoren van inzetbaarheid

Als accountmanager betrokken bij het eerste symposium, georganiseerd door KHS, voor alle artsen die wereldwijd voor KLM en KLM Airport Medical Services werken.
Intern betrokken bij diverse innovatieve projecten, zoals o.a. rol bedrijfs-huisarts, denktank innovatieve dienstverlening, fysiotherapie en training on the job, snelle doorverwijzing VU-mc etc.

1995-2004: Arbo adviseur met specialisme ergonomie
Arbo Unie, Amsterdam
Accountmanager met portefeuille Overheid & Onderwijs en Zorg & Welzijn.
Mijn activiteiten omvatten acquisitie gespreken, opstellen van offertes en contractbesprekingen met nieuwe klanten.
Voor de bestaande klanten was ik eerste aanspreekpunt en projectleider van lopende multidisciplinaire arbo-adviestrajecten. Voorbeelden zijn het uitvoeren van risicoinventarisaties en evaluaties, advisering bij de nieuwbouw en verbouw van o.a. het Marnixbad Amsterdam, het Anne Frankhuis en reinigingswerf stadsdeel Amsterdam Centrum.
Ook ontwikkelde ik samen met een bedrijfsarts, een fysiotherapeut en psycholoog in-company trainingen en workshops op maat, met als doel het bevorderen van veiligheid, gezondheid en welzijn in relatie tot de arbeidsomstandigheden.
Tevens gaf ik ondersteuning en advies aan directies en managementteams m.b.t. formuleren, implementeren en evalueren van het arbo- en verzuimbeleid.

1992-1995
Diverse opdrachten als freelance ontwerper o.m. ontwerp badkameraccessoires, grafische vormgeving
Via het uitzendbureau op tijdelijke basis gewerkt als directiesecretaresse bij een aantal grote organisaties, o.a. Centrale Opvang Asielzoekers, Luchthaven Schiphol en Time Warner.



Opleiding interimmanager

2006 Leergang teammanagers, een door GITP op maat gemaakte in
company managementopleiding voor KLM Health services
2001-2004 Business Administration, Stichting Leergang Bedrijfskunde (KvK)
1985-1992 Technische Universiteit Delft, Industrieel Ontwerpen
1979-1985 Gymnasium Sorghvliet, Den Haag

Onderzoek en ontwikkeling o.a.in kader van opleiding BA:
2002 Marketingplan voor Arbo Unie
2003 Sociaalbeleidsplan Arbo Unie
2004 ‘ Professionals aan boord’ : een veld en literatuur onderzoek met als doel tools en handvatten aan te reiken, zodat managers een werkklimaat kunnen creëren waarin talent en creativiteit van professionals ten volle kan worden ingezet voor de realisatie van doelen van de organisatie.



Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Commercieel gericht: ik zorg er altijd voor dat ik op goed op de hoogte ben van financiele en zakelijke aangelegenheden van het project en richt me op kosten, winst, markt, nieuwe kansen op zakelijk gebied en op die activiteiten waarmee het meest rendement kan worden behaald

Kant- en servicegericht: ik richt mij op een vlotte, efficiente en persoonlijke service aan klanten. Ik doe er alles aan om ervoor te zorgen dat aan de behoefte van de klant wordt voldaan.

Resultaat en doelgericht: projecten worde ndoor mij soepel uitgevoerd. Ik bereik resultaat en zorg ervoor dat belangrijke doelstellingen gehaald worden.

Flexibel: ik pas mij gemakkelijk aan aan wat de omgeving van mij verwacht en sta open voor nieuwe ideeen en inzichten, zonder echter het uiteindelijke resultaat en doel uit het oog te verliezen. er leiden meer wegen naar Rome en ook ben ik in staat verschillende rollen te spelen.




Talenkennis interimmanager

Nederlands vloeiend
Engels redelijk
Frans matig

 beschikbaar?

Interim managers zoeken: