Flex Manager

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Projecleider / coördinator

Projecleider / coördinator

Werkervaring interimmanager

In 2006 is Projectburo gestart als projectmanagement buro voor semi- overheid, zorginstellingen, winkels, bedrijven en particulieren.
Na 18 jaar ervaring te hebben opgedaan binnen huisvesting en facilitaire dienst is besloten om als zelfstandig buro interim te gaan werken.
Als projectleider-coördinator worden projecten begeleid, dit houd in dat de projectleider aanspreekpunt is voor alle uitvoerende partijen en het project volgens deze werkwijze goed en volgens planning kan laten lopen.
Het voordeel voor opdrachtgevers is dat alle werkzaamheden uit handen word genomen. Het voordeel voor uitvoerende bedrijven is dat men één aanspreekpunt heeft.
Bedrijven die tijdelijk ondersteuning nodig hebben bij extra werkzaamheden of bij tijdelijke vervanging van medewerkers kunnen hiervoor het Projectburo rechtstreeks inhuren.



Projecten:
Projectbegeleiding / coördinatie van verbouw, verhuizing en inrichting van RSG Wolfsbos (Regionale scholengemeenschap) te Hoogeveen.

Projectbegeleiding / coördinatie van de verbouw van het restaurant en receptie van Golden Tulip in Zeegse Drenthe

Inkoop, begeleiding / coördinatie voor de nieuwbouw van een gezondheidscentrum in Hardenberg.

Diverse particulieren: - Begeleiding / coördinatie en inkoop van diverse projecten.


Referenties op aanvraag.




Beroepservaring: 18 jaar werkzaam bij KPN in diverse functies.

2001 t/m 2006 Facilitair Supervisor (KPN).
Werkzaamheden: Aanspreekpunt voor interne klant, aansturing van huismeesters, catering, beveiliging, schoonmaak en in- externe post,maken verhuisplannen en verhuizingen realiseren.
1997 t/m 2001 Gebouwen en Ruimtebeheerder (KPN).
Werkzaamheden: Digitale tekeningen beheren en aanpassen, huisvestings tekeningen maken, vierkante meter registratie maken en beheren.
1994 t/m 1996 Technisch Administratief medewerker (KPN).
Werkzaamheden: Analoge en digitale (ACAD) tekeningen beheren.
1992 t/m 1993 Administratie Gebouwen en Installaties (KPN).
Werkzaamheden: Opdrachtbrieven leveranciers, uren registratie, werkbonnen maken, bestellingen maken.
1990 t/m 1991 Tekenaar werkvoorbereiding, afdeling Gebouwen en Installaties (KPN).
Werkzaamheden: Mutaties van gebouwen en installaties aanbrengen in tekeningen.
1988 t/m 1989 Monteur Telefooncentrale’s.
Werkzaamheden : Aanleg bekabeling en apparatuur in telefooncentrales’s
1982 t/m 1988 Horeca



























Opleidingen:


FMH Amersfoort:
2003 Facility Management : Certificaat
2002 Gebouwenbeheer : Certificaat
1996 Basiskennis Boekhouden : Diploma

Nordined:
1995 Onderlegger : Certificaat
1995 Ruimtebeheer : Certificaat
1991-2003 Diverse Autocad opleidingen : Certificaten
1987 CVV Electro : Certificaat

Streekschool:
1998 : Diploma ATSI ( Assistent Technicus Sterkstroom Installaties)
1993 : Diploma MSI (Monteur Sterkstroom Installaties)
1988 : Diploma ASI (Assistent monteur Sterkstroom Installaties)
1980-1981 Mavo-4: : Geen diploma



Systeemkennis:
Outlook, Excel, Word, Planon, Autocad, Nordined tekenprogramma


Opleiding interimmanager

ZIe CV

 beschikbaar?

Interim managers zoeken: