Flex Manager

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Hoofd/manager/adviseur P&O

Hoofd/manager/adviseur P&O

Werkervaring interimmanager

Vervulde interim opdrachten

Hoofd P&O advies (September 2003 tot heden)
Werkzaamheden Leidinggevende personeelsadviesdienst (20 medewerkers), invoeren dienstverleningsovereenkomsten, verzorgen deskundigheidsbevordering, voorbereiden verdere decentralisatie van P&O taken, opheffen projectbureau, opstellen sociaal beleidsplan 2004-2006

Adviseur P&O (Maart 2003 - heden)
Adviseur FWG 3.0., opstellen opleidingsbeleid en jaarplan, adviseur opleidingen

Manager HRM (Augustus 2002 – Juli 2003)
Werkzaamheden Formuleren van kaders voor personeelsbeleid, harmoniseren van arbeidsvoorwaarden, deelnemer MT, optimaliseren van administratieve procedures en processen, projectleider FWG, leiding geven aan centrale P&O- en opleidingsfunctionarissen

Projectmedewerker P&O (Februari 2001- Februari 2003)
Adviesopdrachten: de centralisatie van financiële diensten, onderzoek naar en advies over structuur van een sector, inwerken en coachen nieuwe P&O medewerkers, optimaliseren automatisering binnen P&O, harmonisatie diverse regelingen, projectleider invoering Beaufort, verbeteren interne processen en procedures, opzetten begeleide intervisie, ontwikkeling instrumenten.

Adviseur P&O 1 Juni 2001 – 1 September 2001)
In het kader van een verzelfstandiging beschrijven en waarderen functies conform de IMF-methode.

Projectleider FWG 3.0. (Augustus 2000- Juli 2001)
Projectleider en materiedeskundige bij de invoering van FWG 3.0.

Adviseur P&O (Augustus 2000 – Maart 2001)
Werkdrukonderzoek, regie over de ontwikkeling van opleidingsbeleid, invoering resultaatgericht management, diverse allround P&O werkzaamheden

Docent, trainer, supervisor en coach (Augustus 2000 - heden)
Diverse trainingen en opleidingen voor managers en medewerkers P&O met betrekking tot vakinhoudelijke en communicatieve vaardigheden. Persoonsgerichte supervisie.

Functies in loondienst

Functie Hoofd P&O (Zuster Kueter Stichting)
Periode April 1999 – Augustus 2000
Werkzaamheden Leiding geven aan de P&O afdeling, lid van het MT, projectleider diverse projecten, ontwikkelen en implementeren sociaal beleid, adviseren over organisatieverandering en vernieuwing.

Functie Hoofd P&O (Amsterdam Thuiszorg)
Periode September 1997 – April 1999
Leiding geven aan de P&O afdeling, lid van het MT, projectleider diverse projecten, , ontwikkelen en implementeren sociaal beleid, adviseren over verzelfstandigen, afstoten of veranderen van organisatieonderdelen

Functie Projectmedewerker fusie (Amsterdam Thuiszorg)
Periode Februari 1997 – September 1997
Bijdragen aan de ontwikkeling en uitvoering van het P&O-projectplan in het kader van de fusie (4000 medewerkers), het doen van harmonisatievoorstellen aan de Raad van Bestuur omtrent regelingen,, richtlijnen en personeelsbeleid, adviseren over plaatsingen en benoemingen, informeren en begeleiden van medewerkers en management.

Functie P&O-adviseur (Amsterdam Thuiszorg)
Periode Februari 1996 – Januari 1997
Leiding geven aan de personeelsadministratie, allround adviseur voor een organisatieonderdeel, ontwikkeling personeelsbeleid, diverse projecten.

Functie Personeelsconsulent (Federik van Eeden Stichting)
Periode November 1994 – Februari 1996
Allround adviseur voor een organisatieonderdeel, ontwikkeling personeelsbeleid, diverse projecten.

Functie Medewerker mobiliteitsbureau (Frederik van Eeden Stichting)
Periode Maart 94 – November 1994
Loopbaanbegeleiding bieden aan herplaatsbare medewerkers, acquisitie van stageplaatsen en arbeidsplaatsen, toepassen sociaal plan in het kader van splitsing en verzelfstandiging, intern en extern herplaatsen van personeel.

Functie Medewerker personeelszaken (Frederik van Eeden Stichting)
Periode Augustus 1992 – Maart 1994
Assisteren van de personeelsconsulent, ontwikkelen handboek P&O in het kader van mijn studie, medewerkers en managers adviseren omtrent CAO.

Functie (leerling) verpleegkundige en casemanager (Provinciaal Ziekenhuis)
Periode Oktober 1983 – Augustus 1992


Opleiding interimmanager

3 jarige opleiding Professioneel communiceren, in opleiding sinds 2001
Voortgezette Opleiding Supervisie en Coaching (Post HBO), diploma 2001
Voortgezette Opleiding Personeel & Organisatie (Post HBO), diploma 1999
HEAO Management Economie Recht, diploma 1994
Opleiding Casemanager, getuigschrift 1991
Opleiding Gespreksgroepen, getuigschrift 1991
Opleiding Psychiatrisch verpleegkundige, diploma 1988
HAVO, diploma 1983
Diverse beroepsgerichte cursussen


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Gesprekstechnieken, supervisie, training, begeleiding, adviseur. Goede computervaardigheden. Ontwikkeling en implementatie van beleid. Leidinggevende kwaliteiten.

Overig

Functiewaardering, loopbaanbeleid, opleidingsbeleid, arbobeleid, personele begeleiding.
Hoofd/manager P&O. Adviestrajecten en reorganisaties

 beschikbaar?

Interim managers zoeken: