Flex Manager

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

manager/coach

manager/coach

Werkervaring interimmanager

September 2002 – november 2002
Magnet B.V. (Specialist voor Klantenservice): Manager/ Coach
- Interim teammanagement/ coaching binnen en buiten Magnet.
- Aansturen van callcenter agents (inbound en outbound)
- Ontwikkelen van het Magnet training- en coaching portfolio.

Maart 2002 - september 2002
SNT Nederland B.V. (Voormalig KPN Callcenters): Locatie manager a.i./ Project coördinator/ Projectleider
- Dagelijkse aansturing van trainers op basis van performancecijfers van trainers en van het callcenter (zie taken Regiomanager).
- Coaching aan 3 aspirant Locatiemanagers
- Coördineren van de projectorganisatie t.b.v. de integratie van SNT<-> KPN
- Leiding over integratieprojecten zoals interne professionalisering, coaching, communicatie…

Augustus 2000 - maart 2002
KPN callcenters B.V.: Regio manager Opleiding, Training & Coaching
- Input aan jaarplan en verantwoordelijk van uitvoering
- Dagelijkse aansturing van 45 tot 55 trainers, opleiders en coaches verdeeld over 7 locaties.
- Zorgdragen voor efficiënte en effectieve planning en inzet van trainers, opleiders en coaches
- Genereren van managementinformatie en het interpreteren hiervan.
- Bewaken van kwaliteit v.w.b. inhoud en uitvoering van de opleidingen.
- Uitvoer van ziekteverzuimbeleid
- Verantwoordelijk voor in-, door- en uitstroombeleid
(Begeleiding boventalligen collectief ontslag eind 2001. Reductie van 25%)
- Vervaardigen van managementrapportages
- Implementeren van opleidings-, trainings-, coachings- en competentie –ontwikkelingsbeleid met daarbij behorende instrumenten binnen KPN callcenters B.V.
- Functioneel aansturen van lesstofontwikkelaars en opleidingsspecialisten.
- Verantwoordelijk voor relatiebeheer naar in- en externe klanten





December 1998 - augustus 2000
KPN Telecom Consumentenmarkt: Formulemanager Scripting en inhoudelijke kwaliteit
- Actief besturen van door formule gestelde doelstellingen
- Verantwoordelijk voor ontwikkeling en implementatie van geautomatiseerde gespreksondersteuning (Aspect/ Edge) in nauwe samenwerking met Callcenter-en teammanagers.
- Ontwikkelen en beheren van in- outbound scripting en interactiemodellen.
- Analyses maken van klantcontacten ter verbetering van dienstverlening.
- Ontwikkelen en beheer van in- en externe kwaliteitsmetingen voor KPN klantenservice CM.(Mystery Calling)

Januari 1998 - december 1998
KPN Telecom: Trainer/ opleider
- Opleiden nieuwe instroom call center agents.
- In overleg met Teammanager komen tot maximale productiviteit van de medewerkers en hieraan een actieve bijdrage leveren
- Afstemmen van opleidingen en trainingen op de dagelijkse werkzaamheden van de callcenteragents.
- Mede- ontwikkelen van lesmateriaal.
- Het geven van individuele- en groepstrainingen/ workshops
- op het gebied van verkoopvaardigheden en gesprekstechnieken.

Februari 1996 - januari 1998
KPN Telecom: Telefonische verkoper/ Telemarketeer
- Advies en verkoop KPN klantenservice Consumenten Markt Vaste Telefonie.
- Diverse telemarketing- en outbound activiteiten

September 1995- februari 1996
Randstad: Telemarketeer
- Uitzendkracht telemarketing voor diverse bureaus in omgeving Arnhem

1983 - 1995
Musicus en tekstschrijver
- Diverse projecten en producties.

1985 -1986
Band Aid Holland
- Initiatiefnemer en contactpersoon.


Opleiding interimmanager

September 1992 - juni 1995
Academie voor Lichte Muziek te Hilversum
September 1991 - juni 1992
NIMA A te Arnhem
September 1984 - juni 1986
Vooropleiding Conservatorium te Arnhem
September 1977 - juni 1983
Christelijk Lyceum te Arnhem


Talenkennis interimmanager

NE-EN-DU

 beschikbaar?

Interim managers zoeken: