Flex Manager

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

bouwkundig en facilitair projectmanager

bouwkundig en facilitair projectmanager

Werkervaring interimmanager

Externe opdracht: oktober 2014 / heden (tot 1 september 2015)
Opdrachtgever: All Fixed property management
Functie: business development manager (16 uur per week)
Werkzaamheden: implementatie strategisch marketingplan, verbeteren interne bedrijfsprocessen, implementeren vendor rating en klanttevredenheidsonderzoeken

Externe opdracht: Juli 2014 / november 2014
Opdrachtgever: KPMG
Functie: projectleider
Werkzaamheden: projectleider interne verbouwing KPMG kantoor te Den Haag.

Externe opdracht: April 2014 / oktober 2014
Opdrachtgever: Partou Kinderopvang
Functie: Projectmanager vastgoed
Werkzaamheden: managen van diverse bouwkundige en facilitaire projecten, overnames van kinderdagverblijven en sluitingen van locaties. Coördinatie dagelijks onderhoud en facilitaire diensten.

Externe opdracht: December 2013 / Juli 2014
Opdrachtgever: All Fixed property management
Functie: Marketing consultant
Werkzaamheden: Gedegen marktonderzoek, interne bedrijfsanalyse en het opstellen van een strategisch marketingplan.

Periode: Februari 2013 / Augustus 2013
Bedrijf: (interim) 123 Parking Group
Functie: General Manager
Werkzaamheden: Organisatie analyse, opstellen en implementeren bedrijfsprocedures en –processen;
aansturen, aannemen en inplannen van dagelijks personeel.

Periode: September 2009 / Februari 2013
Bedrijf: Base Consultancy
Functie: Projectleider / KAM-coördinator
Werkzaamheden: Projectleider:
Opstellen Meerjaren Onderhouds begrotingen;
Gebouwbeheer gemeentelijke gebouwen;
Projectmanagement bouwkundige werkzaamheden;
KAM-coördinator:
Implementatie ISO 9001 en 14001
Opstellen managementhandboek, personeelshandboek, processen en procedures;
Onderhouden en toezicht op naleven van kwaliteitsmanagementsysteem (ISO 9001 en ISO 14001);
Toepassen wet- en regelgeving in het managementsysteem;
Interne audits.

Externe projecten Base Consultancy, waaronder:

Externe opdracht: September 2012 / Januari 2013
Opdrachtgever: TU Delft
Functie: projectleider / verhuis coördinator
Werkzaamheden Projectleiding verbouwing toren H (wanden, vloeren, kozijnen)
Opstellen verhuisplan en coördinatie interne verhuizing toren H naar tijdelijke en definitieve locatie. Verhuizing van totaal 300 medewerkers.

Externe opdracht: najaar 2011 – oktober 2012
Opdrachtgever: Hoogheemraadschap van Rijnland
Functie: projectleider
Werkzaamheden: Het hoofdkantoor van het hoogheemraadschap van Rijnland is ongeveer 15.000 m2 groot en er waren meer dan 500 medewerkers werkzaam. Het pand bestaat uit acht kantoorverdiepingen, de begane grond en een kelder. Op elke kantoorverdieping werden centraal facilitaire ruimtes gerealiseerd, die een pantry, kopieerruimte, lockers, vergaderruimte en concentratiewerkplekken bevatten. Om deze facilitaire ruimte heen werden kantoortuinen gerealiseerd. Op de begane grond kreeg het pand een nieuw entree. Tevens werd het bedrijfsrestaurant verbouwd en voorzien van een nieuwe keuken en op maat gemaakt meubilair. De werkzaamheden vonden plaats terwijl het primaire proces gewoon doorgang bleef vinden.
Als projectleider was ik tijdens de uitvoering de rechter hand van de directievoerder en was ik aanspreekpunt voor alle betrokken partijen.


Externe opdracht: December 2011 / juli 2012
Opdrachtgever: Steigers Bouw Advies
Functie: Consultant
Werkzaamheden: Opzetten administratieve organisatie d.m.v:
Vaststellen en vergelijken SOLL en IST
Interviewen medewerkers naar functie en huidige bedrijfsprocessen;
Onderzoek naar systemen;
Opstellen adviesrapport en overleggen met opdrachtgever;
Opzetten van standaard procedures en processen;
Adviseren op het gebied van registratie en beheersing documentatie
Externe opdracht: 2009 / 2013
Opdrachtgever: Gemeente Midden-Delfland
Functie: Projectleider
Werkzaamheden: onderzoek bouwkundige en installatietechnische gebreken, opstellen rapportages, begeleiden en controle van bouwkundige werkzaamheden, bijhouden van budgetten, overleg met betrokken partijen.
- Multifunctionele accommodatie (4 scholen in 1 gebouw) inclusief bovengelegen appartementencomplex (ca. 500.000,-)
- Basisschool te Maasland (klimaatproblemen) (ca. € 85.000,-

Periode: Februari 2009 / September 2009
Bedrijf: Nacap Benelux BV
Functie: werkvoorbereider / assistent uitvoerder
Project: nieuwbouw Sportcomplex DSO Zoetermeer (€ 2.700.000,-)
Werkzaamheden: Opstellen van betoncalculaties;
Opstellen en beheersen van planningen;
Tijdig inkopen van materiaal, materieel en arbeid;
Begeleiding en toezicht bouwkundige werkzaamheden.

Periode: Januari 2008 / Februari 2009
Bedrijf: Meesterbouw
Functie: calculator / werkvoorbereider
Werkzaamheden: Calculeren / opstellen begrotingen nav bestekken en opname op locatie;
Aanvragen en beoordelen offertes onderaannemers;
Voorbereiden van projecten tbv projectleiding;
Opstellen van meer- en minderwerkbegrotingen.

Periode: Januari 2006/ December 2007
Bedrijf: Thesis Bouw Haaglanden
Functie: Service coördinator
Werkzaamheden: Beoordelen binnenkomende service opdrachten;
Coördineren werkzaamheden timmerlieden;
Interne communicatie opdrachtgevers;
Bijhouden van bedrijfsadministratie inclusief facturatie.

Opleiding interimmanager

2-2012 –1-2015 HBO Technische bedrijfskunde (deeltijd, Hogeschool Rotterdam, diploma)
2012 Auditing - certificaat
2012 Prince 2 Foundation - certificaat
2011 VCA-VOL - certificaat
2010 BHV - certificaat
2008 – 2011 HBO Bouwkunde (deeltijd, NCOI) - diploma
2007 – 2008 Algemene Bouwkunde (BOB) - certificaat
2006 - 2007 Voortgezet timmeren - diploma
2007 Stavoor Leidinggeven - certificaat
2003 – 2004 HBO Personeel en Arbeid (niet afgerond)
1997 – 2002 Havo (profiel Economie & Maatschappij met keuzevakken Wiskunde B, informatica en letterkunde) - diploma

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

samenwerken maar ook zelfstandig, plannen en organiseren, leiding geven, stressbestendig, klantgericht

Talenkennis interimmanager

Nederlands en Engels

 beschikbaar?

Interim managers zoeken: