Flex Manager

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Controller / hoofd administratie

Controller / hoofd administratie

Werkervaring interimmanager

Jan 2013- heden: directeur-eigenaar van een Administratie, Accountancy en Fiscale kantoor te Heemstede

Taken: Controle- en samenstelopdrachten van stichtingen, verenigingen, middelgrote bedrijven en het uitvoeren van financiële interim opdrachten.

Momenteel ben ik werkzaam als interim-controller bij een stichting. De werkzaamheden betreffen de opheffing/vereffening en vervolgens de afwikkeling van het faillissement van de Stichting. Vanaf juni tot medio 2016 ben ik nog enkele uren per week werkzaam voor deze stichting.

December 2010- december 2012: Controller bij een zorg & welzijn Stichting te Hoofddorp

Taken: herinrichten en verbeteren van de financiële processen c.q. procedures, opstellen jaarrekeningen en begrotingen van drietal stichtingen en BV’s, opstellen van rapportages gericht aan de RvB en gemeentes, regisseren van het jaarlijkse offerteproces ten behoeve van verwerven van financiële middelen (subsidies en fondsen), bewaken van de productieafspraken, ontwikkelen en actualiseren van P&C-cyclus, bijwonen van de vergaderingen RvB, adviseren directie en overige management, MT-lid en leidinggeven aan stafafdeling Financiën
September 2008-november 2010: Concerncontroller bij een ziekenhuis te Amsterdam

• Taken: consolidatie cq opstellen jaarrekeningen en begrotingen , opstellen interne en externe managementrapportages ten behoeve van RvB en overige belanghebbenden, vaststellen (financiële) kaders en richtlijnen onder ander afgeleid van externe regelgeving, bedrijfseconomisch advies aan budgethouders en RvB, werkzaamheden m.b.t. Treasury, lid van de projectgroep risicomanagement, beoordeling en controle van diverse projecten, investeringen en deelnemingen.

Januari 2004-augustus 2008: Controller/Hoofd Financiën bij een Gemeentelijke organisatie

Taken: leidinggeven aan afdeling Financiën ( 10 fte), eindverantwoordelijke voor het opstellen concernstukken: jaarrekening cq jaarplan, managementrapportages en begrotingen van de drie organisaties, actualiseren van administratieve organisatie & interne controlemaatregelen, bewaking van het financiële beleid, due diligence onderzoek.

Juni 2002- oktober 2003: Interim-manager bij Axioma Groep B.V.

I. Februari 2003 – oktober 2003: Koninklijke Nederlandse Maatschappij ter bevordering van Pharmacy

Functie: Hoofd Financiële Administratie

Taken: verantwoordelijk voor de periodieke financiële rapportage, leidinggeven aan de afdeling financiële administratie (2 fte), opzetten van nieuw rekeningschema en bijdrage leveren aan de invoering van Activity Based Costing, opstellen en goedkeuren van operationele werkinstructies, -procedures en boekingsgangen, verantwoordelijk voor cashmanagement en liquiditeitsbegroting, opstellen van fiscale aangiften en afdrachten van bedrijfsverenigingen, beheer over de administratie van diverse aanverwante bedrijven en verenigingen.


II. September 2002– januari 2003: Hogeschool Utrecht

Functie: Assistent controller

Taken: het opstellen van de begroting, managementrapportage en voorbereidingen inzake het samenstellen van de jaarrekening van de hogeschool.


III. Juni 2002– augustus 2002: Gemeente Zaanstad

Functie: Assistent controller

Taken: opzetten van de Verplichtingenadministratie, ontwikkelen van formulieren met betrekking tot overdacht van de balansposten naar het nieuwe administratiesysteem, opstellen van een register van de nieuw ontwikkelde producten/diensten van de Gemeente, werkzaamheden m.b.t. de MaRap.


En nog meer

Opleiding interimmanager

Afgeronde deeltijdstudie bedrijfseconomie aan de Universiteit van Amsterdam

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

afwikkeling van de faillissementen, Controlling, AO-IC, Administratie

Talenkennis interimmanager

Nederlands, Engels, Perzisch

 beschikbaar?

Interim managers zoeken: