Flex Manager

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

manager uitvoerende diensten gemeente

manager uitvoerende diensten gemeente

Werkervaring interimmanager

Werkervaring vanaf 2006tot en met heden.
Advies, eigen bedrijf (ZZP-er)
Momenteel projectleider Ondergrondse Afvalcontainers en algemeen adviseur voor de afdeling Leefomgeving met zaken betreffende: Reiniging, Openbare Verlichting, Inzameling Kunststoffen, Begraafplaats, Beleidszaken, Inkoop bij de gemeente Uithoorn. Dit voor gemiddels 2 á 3 dagen per week.
Coach, docent, interim-manager, projectleider Bij de gemeentes; Amersfoort, Alphen a/d Rijn, Castricum, Leiden, Mijdrecht, Uithoorn, Rotterdam, Soest, Velsen, Zaanstad, Zierikzee, Zwolle.
Adviseur bij scheepswerf MLV; bouwer van aluminium boten.


Opleiding interimmanager

2005 Omgaan met stoorzenders in de groep
2004 Inzicht in Invloed
2002 Project & Financieel Management
1996 Budgetteren
1995 Het schrijven van rapporten, voorstellen en adviezen
1995 Prioriteitenafhandeling
1995 Financieel Management
1992 Project Management
1989 Omgaan met leden van etnische minderheidsgroepen
1984 Chefs Reiniging; bedrijfsleiding
1983 Ongediertebestrijding A+B
1980 Management voor Non Profit Organisaties
1978 Middenkader Reinigingsbedrijf
1977 Vergadertechniek, omgang met publiek
1971 Hogere Zeevaartschool Scheepswerktuigkundige vervolg
1967 Hogere Zeevaartschool Scheepswerktuigkundige (basis)

Overige activiteiten
Bestuurslid/commissaris 'Opleiden' roeiclub
Wedstrijd-) zeilen met platbodems en scherpe zeiljachten.
Restauratie ijzeren hoogaars uit ongeveer 1900.
Zeilen, roeien, beeldhouwen, ontwerpen/ontwikkelen/bouwen.


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

• Coach, trainer, manager, zowel integraal- als projectmanager met helicopter-view.
• Opzetten van structuren, duidelijkheid geven door juiste aansturing, dit met een goed ontwikkelt gevoel voor de sociale kanten van het werk.
• Aansturen van complexe organisaties, ruim 30 jaar leidinggevende ervaring, tot 130 fte, van ongeschoold tot en met universitair niveau.
• Manager (bedrijfsleider) van een uitvoerende-, procesmatige en technische dienst in de overheidssfeer.
• Beheer van: inzameling huishoudelijk- en bedrijfsafval, reiniging openbare ruimte, werf, technische dienst, Milieupolitie, bomen, plantsoenen, begraafplaatsen, onderhoud bestrating en straatmeubilair, benevens Sociaal Wijkbeheer kantoren.
• Opzetten, begeleiden en budgetbeheer van projecten in de openbare ruimte. Veel ervaring met nieuw en verbouw van werven en kantoren ten behoeve van openbare diensten.
• Organisator; coördineren, relativeren, initiëren, regelen, plannen, logistiek.
• Met name gericht op de inzet van combinatie van mensen en uitvoeringstaken, rekening houdend met de daarbij behorende capaciteiten en mogelijkheden.
• Direct, analytisch, beleidsondersteunend, initiatiefrijk, snelle denker.
• Resultaat en oplossings- en doelgericht en besluitvaardig.
• Mensen op één lijn brengen, overtuigen van doel, bewustwording en verantwoording daar leggen waar hij hoort.
• Bewaking budgetten, financieel inzicht.
• Inkoop en beheer materiaal en materieel.
• Bewezen academisch werk- en denkniveau, HBO-technische opleiding, aangevuld met management-, budget- en andere doelmatige cursussen.
• Gevoel voor humor, integer, flexibel, eerlijk, open, sociaal, brede belangstelling en creatief.
• Manager; geen stukken schrijver.
• Per direct beschikbaar voor 3 dagen per week.


Talenkennis interimmanager

Nederlands, Engels, Duits en Frans

 beschikbaar?

Interim managers zoeken: