Flex Manager

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

trainer consultant ICT

trainer consultant ICT

Werkervaring interimmanager

Van Gansewinkel NOORD/OOST
(01-05-2004 tot heden)
functie: trainer/consultant CLEAR (ERP)
Marketing & Sales, Logistiek, Orderafwikkeling en Facturatie

werkzaamheden:
trainen van gebruikers
adviseren en ondersteunen van gebruikers
meedenken van eventuele aanpassingen en uitvoerig testen
afhandelen vragen van diverse afdelingen
ontwikkelen en up-to-date houden van cursusmateriaal
verantwoordelijk voor de nazorg en implementatie
inrichten systeem

van Gansewinkel te Hoogeveen/Drachten
(01-11-2003 tot 01-05-2004)
functie: medewerker P&O

werkzaamheden: uitvoeren van administratieve en organisatorische personeelswerkzaamheden
op het gebied van arbeidscontracten, werving en selectie, regelingen, personeelsmutaties ziektemeldingen en opleidingen
informeren en adviseren van medewerkers
bewaken van de voortgang van de werkzaamheden op de afdeling P&O
ondersteunen hoofd P&O op uiteenlopende gebieden

van Gansewinkel te Hoogeveen (proefplaatsing)
(01-07-2003 tot 01-11-2003)
functie: medewerker P&O

werkzaamheden: uitvoeren van administratieve en organisatorische personeelswerkzaamheden
op het gebied van arbeidscontracten, werving en selectie, regelingen, personeelsmutaties ziektemeldingen en opleidingen
informeren en adviseren van medewerkers
bewaken van de voortgang van de werkzaamheden op de afdeling P&O
ondersteunen hoofd P&O op uiteenlopende gebieden

LANalyst te Zwolle (regio NO - Nederland FR. GR. DR. OV. en stuk Geld.)
(01-08-2000 tot 11-10-2001)
functie: accountmanager Detachering /projectmanager Opleidingen

werkzaamheden: acquisitie nieuwe klanten
(via beurzen, contacten collega’s vestiging Zwolle (Opleidingen), contacten LANalyst detachering, Large Account Management, dag-, vakbladen, MKB bestand, bestand KVK en oude visitekaartjes)
bezoeken klanten, detacheren van medewerkers/freelancers via CV online (database overige vestigingen, database Yacht en database LANalyst)
aanvragen vervullen bedrijven via mail en
rapporteren aan Business Unit Manager

naast accountmanager ook verantwoordelijk voor de examen ruimte
tevens projectmanager t.b.v opleidingen (op tijd leveren boeken aan klanten en overige apparatuur)
bij afwezigheid van vestigingscoördinatrice o.a. verantwoordelijk voor receptie, telefoon en certificaten

reden vertrek: faillissement

MIND - IT Training te Zwolle
(15-02-2000 tot 01-08-2000)
functie: docent Kantoorautomatisering

werkzaamheden: begeleiding en assistentie bij gebruik van computers aan cursisten, dit waren klassikale trainingen ( ook op andere vestigingen van MIND - IT) maximaal 12 cursisten,
na positieve afronding een certificaat

trainingen: Windows, MS Office (Word, Excel, Access, PowerPoint en Outlook) en Internet

reden vertrek: functie opgeheven
Auto 21 BV te Meppel
(01-07-1999 tot 15-02-2000)
functie: docent Kantoorautomatisering

werkzaamheden: begeleiding en assistentie bij gebruik van computers aan cursisten / collega’s zowel intern als extern bij de klant maximaal 12 cursisten, dit waren klassikale trainingen,
na positieve afronding een certificaat

trainingen: Windows, MS Office (Word, Excel , Access , PowerPoint en Outlook), Lotus123, Lotus WordPro, Paradox en Internet

na overname van Auto 21 BV door LANalyst / MIND - IT bij afwezigheid van de directeur, boekhoudster en receptionist diverse werkzaamheden verricht

reden vertrek: overname door LANalyst / MIND - IT

Faber ‘s Bakkerij te Hoogeveen
(23-12-1996 tot 24-06-1997)
functie: magazijn medewerker

reden vertrek: einde contract

GAK te Assen
(01-02-1993 tot 01-02-1996)
functie: administratief medewerker, afdeling Algemene Zaken

werkzaamheden: contact met cliënten/ collega’s/ gemeentes kasbetalingen in - en uitboeken, kasboek beheren, receptie- en telefoondiensten, post- en archiefzaken, typen van brieven in tekstverwerker, invoeren- en fiatteren van gegevens in terminal en verantwoordelijk voor geldvervoer/ kluis

reden vertrek: reorganisatie

Gemeente Hoogeveen (Belastingdienst te Hoogeveen)
(01-01-1990 tot 01-01-1991)
functie: administratief medewerker

werkzaamheden: receptie- en telefoondiensten, post- en archiefzaken, typen van brieven in tekstverwerker en, invoeren- en fiatteren van gegevens in terminal

reden vertrek: JWG
Stage's

van Gansewinkel te Hoogeveen
(05-02-2003 tot 01-07-2003)
functie: medewerker P&O

werkzaamheden: uitvoeren van administratieve en organisatorische personeelswerkzaamheden
op het gebied van arbeidscontracten, werving en selectie, regelingen, personeelsmutaties ziektemeldingen en opleidingen
informeren en adviseren van medewerkers
bewaken van de voortgang van de werkzaamheden op de afdeling P&O
ondersteunen hoofd P&O op uiteenlopende gebieden

projecten: coördinerende/ uitvoerende rol omtrent ziekteverzuim en de verlaging daarvan
procedure Wet Samen opgesteld

Centrum Vakopleiding te Beilen
(01-07-1998 tot 01-01-1999)
functie: medewerker automatisering

werkzaamheden: begeleiding en assistentie bij gebruik van computers aan cursisten intern trainingen: DOS, Windows, MS Office (Word, Excel, Access, PowerPoint en Outlook), WordPerfect en Internet

GAK te Hoogeveen
(01-01-1992 tot 01-02-1993)
functie: administratief medewerker, afdeling Medische Dienst

werkzaamheden: receptie- en telefoondiensten, post- en archiefzaken, typen van brieven in tekstverwerker
Divers / bijbanen

Start uitzendbureau (Centrum Vakopleiding te Beilen)
(01-01-1999 tot 01-07-1999)
functie: docent Kantoorautomatisering

werkzaamheden: begeleiding en assistentie bij gebruik van computers aan cursisten intern maximaal 12 cursisten, bij afwezigheid collega 2 X 12 cursisten, dit waren individuele trainingen, na positieve afronding een certificaat, installeren van hard - en software, uitvoeren van kleine reparaties aan hardware, bij houden - en testen van cursusmateriaal,
ondersteunen bij nieuw op te zetten opleidingen, rondleiding bij Centrum Vakopleiding van toekomstige cursisten

trainingen: DOS, Windows, MS Office(Word, Excel, Access, PowerPoint en Outlook) , WordPerfect, Exact en Internet

bij afwezigheid van cursistbegeleidster verantwoordelijk voor het inschrijven van cursisten
bij afwezigheid van de receptioniste verantwoordelijk voor receptie, telefoon en certificaten

reden vertrek: contract onbepaalde tijd

Vedior uitzendbureau (Faber ‘s Bakkerij te Hoogeveen)
(16-09-1996 tot 21-12-1996)
functie: magazijn medewerker

reden vertrek: contract onbepaalde tijd

Start uitzendbureau (Philips te Hoogeveen)
(22-04-1996 tot 16-09-1996)
functie: magazijn medewerker

reden vertrek: contract onbepaalde tijd

Doldersum groente en fruit te Hoogeveen
(01-01-1989 tot 01-01-1990)
functie: verkoper

reden vertrek: vakantiebaan

Opleiding interimmanager

HBO Personeels - Mobiliteitsmanagement (2002)
(Management & Organisatie, Financieel Economisch Management, Arbeids - & Sociaalrecht,
Personeelsmanagement, Personeelsbeleid en ARBO)
Klantgericht Telefoneren (2000)
Timemanagement (2000)
Effectief accountmanagement (2000)
Automatiseringscursus (1998)
(MS- Office pakketten en Exact)
Basiskennis Boekhouden (1998)
BAM, administratieve opleiding via ECABO MBO+ (1993)
Opstapcursus(Oriëntatie) (1991)

 beschikbaar?

Interim managers zoeken: